Specjalista ds. obsługi klienta

Kostrzyn nad Odrą

Handlowy

Liczba wakatów: 1

Data zakończenia rekrutacji: 30/11/2018

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za logistyczną obsługę klienta.

Zadania:

 

  • obsługa klienta oraz koordynacja i nadzór na realizacją zamówień
  • współpraca z managerami sprzedaży;
  • organizacja transportu;
  • nadzór nad właściwym przepływem informacji;
  • wspieranie działań sprzedażowych;
  • przygotowywanie raportów z powierzonych zadań;
  • monitoring zobowiązań klientów;

 

Wymagania:

 

  • łatwość w nawiązywaniu i podtrzymywaniu długofalowej relacji z klientem;
  • znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office);
  • bardzo dobra organizacja czasu pracy;
  • wysoka kultura osobista i zdolności komunikacyjne;
  • dokładność, sumienność i solidność w podejściu do powierzonych obowiązków;
  • mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego;
  • mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku Specjalista ds. obsługi klienta;

 

Oferujemy:

  • pracę w młodym zespole, w środowisku międzynarodowym;
  • stabilne warunki zatrudnienia w nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmie;
  • ciekawą pracę i przyjazną atmosferę;
  • możliwość doskonalenia zawodowego;
Złóż aplikację